Com gestionar la transformació digital
Presencial i per videoconferència
Proporcionar als participants una visió global i pràctica, aterrada a la realitat de l'empresa i a la vegada actualitzada de tot allò que envolta la transformació digital i el seu impacte en:
- Formes de treballar: humà i tècnic
- Productes i serveis
- Models de negoci
Els participants aconseguiran les capacitats bàsiques per identificar les necessitats de la seva empresa en matèria de transformació digital i indústria 4.0, conèixer el potencial de les eines disponibles al mercat i preparar l'organització del canvi.
Es dotarà als participants d'eines per a poder integrar la innovació a les seves organitzacions per tal de poder continuar implementant aquelles tecnologies que els siguin més útils.
Directius, responsables d'implantar la digitalització a les seves empreses i persones interessades en les possibilitats de la digitalizació. No són necessaris coneixements previs, però si certa facilitat per a assimilar continguts tecnològics.
- Què és la transformació digital
- Models de negoci a l'era digital
- Com afecta la digitalització a les organitzacions
- Abordar la transformació digital d'una organització
- Com preparar l'empresa per la digitalització
- Innovació i models de gestió de la innovació
- Implementar la transformació digital d'una organització
- Com preparar els col·laboradors
- Plataformes i models de subscripció
- Evolució de la transformació digital
Una vegada explicada la part teòrica s'introduiran exemples pràctics perquè els participants puguin aprendre mentre van practicant exemples reals (learn by doing). En la mesura del possible, els participants podran aportar les seves casuístiques i abordar les seves problemàtiques particulars.
Maria Agüado: Psicòloga, master en RRHH, relacions laborals, coaching, PNL, eines de desenvolupament de persones, Disc, Negociació, Comunicació. Consultora en RRHH i coach. Dóna classes a la UB: gestió d'empresa i recursos humans.
Jordi Castells: Enginyer de telecomunicacions, llicenciat en investigació i tècniques de mercat, gestió d'equips, gestió de les T.I, Gallup Stregnths, facilitador certificat Lego Serious Play, Scrum master. Consultor en innovació i transformació digital
Lluís Martín: Enginyer tècnic industrial, master en direcció d'operacions, direcció de projectes, Lean (Canvas i manufacturing), Six sigma. Consultor estratègic i de transformació digital.
- Preu col·legiats: 350 €
- Preu precol·legiats: 350 €
- Preu no col·legiats: 490 €
Els drets d'inscripció per a col·legiats del Consell i de la METGEC serà el preu de col·legiats. Contacta amb el Departament de Formació per a realitzar les gestions corresponents abans de formalitzar el pagament. Tel. 934961420 o bé per email a: formacio@ebcn.cat
Formes i terminis de pagament dels cursos
L’import del cursos es podrà fer efectiu de les següents formes:
- Targeta de crèdit o dèbit
- Bizum
- Carta amb codi de barres generat des de l’aplicació que permet realitzar el pagament *:
- Si ets client de Caixabank, a través de la Linea Oberta de CaixabankNow
- Si no ets client, des del mateix portal CaixabankNow, a través de l'opció codi CPR i/o emissora
* Si vols saber quins passos has de seguir, fes clic aquí.
Una vegada fet el pagament es confirmarà la inscripció mitjançant correu electrònic
Les sessions d'aquest curs es realitzaran en directe, seran enregistrades i posteriorment estaran disponibles al campus virtual de Tecnoaula.
Per a la realització d’aquest curs de formació, sota la modalitat presencial, teniu a la vostra disposició tiquets d’aparcament gratuït per una durada de 15 hores lectives que se us entregaran a la recepció de la seu col·legial. Un cop iniciat el curs, només caldrà que us identifiqueu amb el vostre nom i cognoms pel seu lliurament. Aquests tiquets són vàlids per:
- Aparcaments Saba (C/Pau Claris 110, 08007 BARCELONA) Com arribar-hi
Formació subvencionada per col·legiats en situació d’atur
El Col·legi ofereix per tots aquells/es col·legiats/ades d’ENGINYERS BCN que estiguin donats d’alta com a demandants d’ocupació* i per tant en situació de recerca de feina (aturats), i més d’un any de col·legiació la possibilitat de subvencionar aquest curs, segons casuística a valorar.
Cal posar-se en contacte amb el Servei d’Ocupació i Promoció professional ocupacioipromocio@ebcn.cat i enviar aquesta sol·licitud PDF.
*Així mateix, si no ho han posat en coneixement del Col·legi cal acreditar-ho aportant la documentació que s’escaigui del Departament de Treball de la Generalitat.
Formació bonificada
Aquest curs és pot bonificar per la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE), que té l'objectiu de donar suport a les empreses millorant les habilitats i capacitats dels seus empleats a través de la formació bonificada.
Contacta amb el Departament de Formació per sol·licitar més informació. Telf. 93 496 14 20 o bé per e-mail a: formacio@ebcn.cat
Certificat d’assistència i/o aprofitament
En cada curs es lliura un certificat quan l’alumne assisteix com a mínim a un 75 % de les hores del curs o d’aprofitament si supera el qüestionari final del curs.
Anul·lacions
Per anular la inscripció abans del pagament podeu fer-ho en aquest apartat web.
Per les anul·lacions després del pagament, poseu-vos en contacte amb el departament de formació per correu electrònic formacio@ebcn.cat o per telèfon al 93 496 14 20.
Les anul·lacions comunicades dins dels 5 últims dies abans de l’inici del curs, o una vegada iniciat el curs, comportaran la pèrdua del 100 %.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs si considera insuficient el nombre d’inscrits. En cas que el Col·legi anul·li el curs es retornarà l’import sencer del curs.
Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.
